بی بی سیدان کجاست و چه دیدنی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : Elham.g

از دیگر مقالات رایگان بهشت های ایران در سایت تورجور دیدن کنید

 

اینبار میخواهیم تا با یکی دیگر از شهرستان ها و مناطق توریستی اصفهان آشنا شویم. شهرستان سمیرم در قسمت جنوبی استان اصفهان جزو جاذبه های توریستی استان بشمار میرود که در این شهرستان زیبا،روستایی به نام بی بی سیدان واقع شده است.

بی بی سیدان سمیرم از مناطق توریستی استان اصفهان شناخته شده است و محبوبیت بسیاری را در میان گردشگران و توریستان به خود جلب کرده است.تنگه ای پیچ در پیچ، آبشاری زیبا، چشمه ای زلال و آب های جاری اش آن را به بهشتی با مناظر چشم نواز مبدل کرده است.

دیدنی های سمیرمسمیرم

بی بی سیدان بهترین انتخاب در سفر به اصفهان و شهرستان سمیرم است. در عین این که روستای بی بی سیدان جزوی از جاذبه های سمیرم به شمار میرود، خود به تنهایی آنقدر جاذبه های طبیعی و زیبایی را در بر دارد که میتوان ساعت ها به گردش و تفریح گذراند.با تورجور همراه باش تا با تمامی دیدنی های این روستای بکر آشنا شوی.

 برای مشاهده کامل مقاله بی بی سیدان کلیک کنید

بی بی سیدان کجاست

روستای بی بی سیدانروستای بی بی سیدان

بی بی سیدان اصفهان در جنوب استان اصفهان و با ارتفاع حدود ۲۵۰۰ متری از سطح دریا در شهرستان سیمرم واقع شده است. فاصله سمیرم تا بی بی سیدان حدود ۳۵ کیلومتر میباشد که پس از طی این مسافط، یک فرعی خاکی شیب دار شما را به روستایی رویایی میرساند.
در طول سفر به بی بی سیدان، پیشنهاد میشود به جاذبه های دیگر سمیرم نیز سر بزنید از جمله آبشار سمیرم که بسیار آب و هوای دلنشینی دارد.
منطقه ی بی بی سیدان دارای طبیعتی بکر و خوش آب و هوا است که با وسعت نه چندان بزرگی که دارد، زیبایی های زیبادی را در خود جای داده است و در تمامی فصول سال پذیرای گردشگران بسیاری است.
جالب است بدانید میانگین تعداد گردشگرانی که روزانه به منطقه ی بی بی سیدان سفر میکنند، از ساکنین این روستا بیشتر است. طی آخرین سرشماری انجام شده، تعداد ساکنین این روستا حدود ۱۱۱ نفر میباشد.
حال از این ها گذشته بریم تا گذری داشته باشیم بر زیبایی های روستا و ویژگی های بهشتی آن ها.

 

مقاله جذاب جاهای دیدنی همدان را نیز به رایگان بخوانید





:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی همدان , جاهای دیدنی همدان در زمستان , جاهای دیدنی همدان در بهار , جاهای دیدنی همدان در عید , جاهای دیدنی همدان در پاییز , جاهای دیدنی همدان غارعلیصدر , جاهای دیدنی همدان غار علیصدر , جاهای دیدنی همدان گنجنامه , جاهای دیدنی همدان گنج نامه , جاهای دیدنی همدان تورجور , تورجور ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: