بهترین جاهای دیدنی رامسر کجاست؟
نوشته شده توسط : Elham.g

جاهای دیدنی رامسر

سفر به رامسر یکی از بهترین و لذت بخش ترین سفرها در میان سفرهایی است که به شمال کشورمان داریم. به من اعتماد کن، تمامی زیبایی و سرسبزی نوار شمال کشور زیبایمان در این شهر خلاصه شده است. عروس شهر های ایران رامسر.از این رو با تورجور همراه باشید تا با جاهای دیدنی رامسر و شرایط سفر به این شهر رویایی آشنا شوید.

استان مازندران به حدی دیدنی های بسیاری را در خود جای داده است که در وصف یک نوشته نمیگنجد. تورجور در پیشین، مقالاتی را پیرامون جاهای دینی مازندران نوشته است. برای مطالعه آن ها کلیک کنید.

حال به سراغ عروس شهرهای ایران میرویم، رامسر. شهری سراسر زیبایی و مناطق بکر و طبیعت بی نظیر که چشمانتان آن ها را به سختی باور خواهند کرد.
رامسر در غرب مازندران واقع شده است و جاهای دیدنی رامسر از جاذبه های طبیعی و تاریخی اش گرفته تا حتی خیابان هایش، زبان زد مردمان ایران زمین و نیز توریستان سراسر جهان میباشد.

 

جاهای دیدنی رامسر و اطرافش

تفریحات رامسر شامل نه تنها تفریحگاه های ساخت دست انسان، بلکه در دل طبیعت این شهر رویایی نیز میتوانید تجربه ای جدید از یک گردش به یادماندنی را رقم بزنید. در اینجا سفری به بهترین و زیباترین این جاذبه ها میزنیم.

 

هتل قدیم رامسر

هتل قدیم رامسر
یکی از جاهای دیدنی رامسر، هتل قدیم آن است. هتلی با معماری بسیار زیبا و حیرت انگیز که از دیرین یکی از معروف ترین های شهر رامسر بوده است. این هتل در محوطه ای بسیار زیبا و در بام رامسر قرار دارد تا پذیرای گردشگران و مسافرین باشد.

 

آب های گرم معدنی

آب های گرم معدنی
از دیگر جاهای دیدنی رامسر میتوان به چشمه های آب گرم آن اشاره کرد. چشمه های آبگرم گوگرد دار رامسر نیز شهرت دارند. خاصیت های درمانی این چشمه ها زبان زد بومیان این شهر است و بهترینه چشمه های آبگرم را میتوان جواهرده رامسر معرفی کرد که سالانه توجه گردشگران و توریستان بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

روستای جواهرده

روستای جواهرده

برای مشاهده ادامه دیدنی های رامسر کلیک کنید





:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی رامسر،دیدنی های رامسر،تورجور ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: