بهترین جاهای دیدنی اردبیل کجاست ؟
نوشته شده توسط : Elham.g
  • در شمال غربی کشورمان، اردبیل از زیباترین شهرها در میان شهرهای پُر رونق کشور به حساب می آید. هر آنچه که برای یک سفر و لذت بردن سفر نیاز باشد را در این استان زیبا میتوان یافت.
    مردمان ترک زبان آذری مهربون تمام طول مدت سفر به این بهشت زیبا را لذت بخش میکند. مردمانی خونگرم، چه دارا و چه ندار، همگی شخصیتی فروتن با کوله باری تجربه و علم را از خود نشان میدهند.
    در این مقاله از ریز و درشت تمام آنچه که نیاز است برای سفر به شهر اردبیل و جاهای دیدنی اردبیل باید دانست را آورده ایم پس با تورجور همراه باشید.

 

آب و هوای اردبیل

آب و هوای اردبیل،تورجور
هر زمان که حرف از مسافرت به میان می آید، اولین سوالی که در ذهن نقش میبندد این است که آیا در آن زمان از سال میشود به شهر مورد نظر رفت یا خیر. حتما این سوال را نسبت به اردبیل که به سرمایش معروف است داشته باشید.

اردبیل در دشتی به همین نام قرار دارد که حدود ۱۵۰۰ متر بالاتر از سطح دریا بوده و کوه های تالش باغرو و سبلان در فلات شمال غربی کشورمان، آن را احاطه کرده است.
حال میتوان حدس زد سرمای این شهر به چه دلیل است! از این رو تورجور سفر به شهر زیبای اردبیل را در پاییز و زمستان پیشنهاد نمیکند، هرچند که خود من به شخصه طرفدار پاییزهای اردبیل و لذت یک چای آتیشی در خنکای دشت اردبیل هستم و جاهای دیدنی اردبیل در زمستان نیز حال و هوای خودش را دارد.

به هرحال، بهترین زمان برای سفر به استان اردبیل و جاذبه های آن بهار و تابستان میباشد.
حرف از جاذبه های اردبیل زدیم، حالا که خیالمون از بهترین زمان سفر راحت شده بهتره ببینیم اصلا چه جاذبه هایی برای سفر در این استان وجود دارد و بهترین جاهای دیدنی اردبیل در بهار کجاها هستند.
اصلا ارزشش را داره؟ جاهای دیدنی اردبیل در پاییز چطور؟ شایدم در انتهای این مقاله تصمیم گرفتم کولمو جمع کنم و با عزیزترین های زندگیم یه خاطره جدید رو رقم بزنم.

 

جاهای دیدنی اردبیل

 

دریاچه نئور

دریاچه نئور اردبیل
منو شاید شناخته باشی، طرفدار پروپا قرص کمپینگو چای آتیشی ام. دریاچه نئور یک مکان کاملا بکر با زیست محیط پرندگان بسیار زیبا، یک دریچه شگفت انگیز در میان دشت سبز و کوه های سرفراز است.

برای رسیدن به این منطقه بی نظیر باید ده بیست کیلومتری را در جاده اردبیل خلخال رانندگی کنیم. فک کنم رانندگی در جاده آسفالت این منطقه یه لذت باحالی باشه.

 

برای مشاهده ادامه مقاله دیدنی های اردبیل کلیک کنید





:: برچسب‌ها: جاهای دیدنی اردبیل در بهار,دیدنی های اردبیل,اردبیل,تورجور ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: