آبشار بیشه و دیدنی های آن
نوشته شده توسط : Elham.g

آبشار بیشه لرستان

آبشار بیشه در استان لرستان،  با ارتفاع ۴۸ متر و عرض ۲۰ متر ، از یکی از زیبایی های این استان میباشد.آبشار بیشه لرستان در روستایی به همین نام واقع شده است که به رودخانه همیشه جاری سزار متصل است.

بعد از گذر از شهرستان دورود به این روستای زیبا خواهید رسید. فاصله دورود تا بیشه با وسیله نقلیه حدود ۱۳۰ کیلومتر میباشد.
بعد از رسیدن به این منطقه با زیبایی های وصف ناپذیری رو به رو خواهی بود. روستایی شگفت انگیز با بافتی زیبا در دل طبیعت و آبشار بیشه که با تاج عریضش از میان صخره ها در حال فروریختن است.
صدای آرامش بخش آبشار بیشه خرم آباد در دل طبیعت بکر و سبز روستایی اش، یکی از بهترین حس هایی است که باید تجربه کرد.

 

جاهای دیدنی بیشه

جاهای دیدنی بیشه
عجیب است که این آبشار به خودی خود از اماکن دیدنی لرستان به حساب می آید اما بر خلاف اکثر آبشارهای دیگر، شما این مسیر را تا استان لرستان برای دیدن تنها آبشار بیشه طی نخواهید کرد.
به دنباله ی این آبشار، رودخانه ی سزار قرار دارد که بعد از فرو ریختن به آن میپیوندد و یک منظره شگرف را پدید آورده است.
در قسمتی از این رودخانه در پای آبشار شما میتوانید به آب تنی بپردازید و در قسمتی دیگر به دلیل لجن های رشد کرده کف آب یک رودخانه سبز و البته زیبا را برای تماشا به همراه خواهد داشت.

شنا در آبشار بیشهشنا در آبشار بیشه

در کناره های آبشار نیز شما میتوانید صخره نوردی را تجربه کنید و به قسمت بالایی آبشار برسید که همگی یک روز پُر خاطره را برایت خلق خواهند کرد.
بعد از گشت زنی و تفریح در آبشار بیشه، پیشنهاد میشود به راه آهن آن نیز سر بزنید. راه آهنی که به دلیل پوشیده شدن با توده انبوه گیاهان سبز به عروس راه آهن ایران معروف است.

راه آهن بشهعروس راه آهن ایران در بیشه

امکانات رفاهی بیشه

در نگاه اول نمیتوان امکانات رفاهی پیشرفته ای را از یک روستا انتظار داشت اما به تحقیقات تورجور، روستای بیشه و شهرستان های اطرافش تمامی آنچه که برای اقامت و تفریح در این روستای زیبا نیاز هست را دارد.

پیشنهاد تورجور به شما به همراه داشتن اقلام ضروری مورد نیاز در یک کوله پشتی است تا شما را برای بازدید از آبشار بیشه برای ساعاتی بی نیاز سازد.
رستوران ها و تهیه غذاهای بسیار با کیفیتی در شهرستان خرم آباد در نزدیکی این روستا وجود دارد که میتوانید برای ساعاتی از طول ماجراجوییتان به شهرستان خرم آباد سر بزنید.
گاهاً یک شبانه روز برای تفریح و گشت و گذار از این منطقه کافی نخواهد بود و مسافرین و توریستان نیاز به اقامت و استراحت در این منطقه را دارند.

امکانات رفاهی بیشه ،اجاره ی سوِیت در بیشهکمپینگ در کنار آبشار بیشه

خبر خوب این است که در خود روستا، اجاره سوئیت در بیشه یک عمری عادی است و همچنین میتوانید در مهمانپذیر بیشه به استراحت بپردازید.
سوئیت هایی زیبا و خانه های با صفا که در دل طبیعت هستند بهترین گزینه برای گذراندن زمان استراحتت خواهد بود اما من به خود به شخصه چادر زدن و کمپینگ در کنار آبشار بیشه را بیشتر میپسندم.

برای دیدن ادامه ی مطلب آبشار بیشه ی لرستان  کلیک کنید.





:: برچسب‌ها: آبشار بیشه ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: