جاذبه های کیش ،۸ جای دیدنی کیش که حتما باید از آن دیدن کنید
نوشته شده توسط : Elham.g

جاذبه های کیش

جاذبه های کیش

 

شاید به استان هرمزگان سفر کرده باشی یا اسمش زیاد به گوشت خورده باشه اما آیا میدونستی این استان از چه قدرتی در دنیا برخوردار است؟ در بخش جنوبی کشور، استان هرمزگان مالک جزیره ای میباشد که با دانستن نام آن بهتر خواهی دانست چرا هرمزگان از استان های پُر رونق است. جزیره ای سراسر شگفتی های بی همتا در خاورمیانه حرفی برای زدن نگذاشته است.با تورجور همراه باشید تا سفری به  جاذبه های کیش داشته باشیم.

تورجور تمامی آنچه که شما برای سفر به این جزیره زیبا نیاز دارید و همه چیز در مورد جزیره کیش را با تمامی شرایطتش در اینجا آورده است تا شما با کوله ای از اطلاعات پیرامون این جزیره، سفری به یاد ماندنی را رقم بزنید.

جزیره کیش با مساحت ۹۰ کیلومتری اش به همراه جاذبه های کیش ، پذیرای نزدیک به دو میلیون گردشگر در سال میباشد که رو به رشد است. جمعیت جزیره کیش به حدود ۳۰ هزار نفر میرسد و کنترل خوبی بر جزیره حاکم بوده و سبب شده تا قوانین جزیره کیش سخت تر از دیگر شهرها اجرا شوند؛ به خصوص قوانین رانندگی.

 

جغرافیای جزیره کیش

جاذبه های کیش
کیش با میانگین دمای ۲۶ درجه، دارای آب و هوای گرم و مرطوب میباشد که برای گردشگری، بهترین آب و هوا را در بهار و پاییز داشته که حاکی از رطوبت خلیج فارسی است که آن را احاطه کرده و برای بازدید از جاذبه های کیش بسیار عالی خواهد بود.
پس توصیه تورجور به شما سفر در فصل بهار و اواخر تابستان تا اوایل پاییز است. البته که پاییز و زمستان های جزیره کیش در نوبه خود دارای شگفتی های منحصر به فردی است که گردشگران خاص خودش را میطلبد.

نقشه جزیره کیش

نقشه جزیره کیش
مسیر منتهی به جزیره کیش با ماشین شخصی از لذت بخش ترین قسمت سفر به یک جزیره بازدید از جاذبه های کیش و دیدنیهای کیش البته با به همراه داشتن وسیله نقلیه ی شخصی خودمان است تا با خیال راحت و به راحتی به هر جایی از جزیره ی زیبای کیش که میخواهیم سفر کنیم.
پس از رسیدن نوار جنوبی کشور، شما سه بندر پیش رو دارید تا به جزیره کیش سفر کنید. بندر آفتاب ، بندر چارک و بندر لنگه که فاصله آن ها تا جزیره کیش به ترتیب ۱۸ کیلومتر به مدت یک ساعت، ۳۲ کیلومتر به دو و نیم ساعت و ۹۳ کیلومتر را به مدت چهار ساعت و نیم بر روی شناور حمل خودرو خواهید بود.

شناور حمل خودرو در کیش

شناور حمل خودرو در کیش

البته جالب است بدانید که میتوانید با قیمت های مناسب در جزیره، وسایل نقلیه اجاره کنید.

 

اقامت در جزیره زیبای کیش

 

برای مشاهده ادامه دیدنی های کیش کلیک کنید 





:: برچسب‌ها: جاذبه های کیش , جاهای دیدنی کیش , کیش , تورجور ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: